Dokumentacja klasy Plansza

#include <Plansza.h>

Diagram dziedziczenia dla Plansza
PlanszaWirtualna

Lista wszystkich składowych.

Metody publiczne

void GenerujPodpowiedzi (TURA gracz)
 Plansza (int rozmiarBokuPlanszy, int pozycjaXNaEkranie, int pozycjaYNaekranie, int szerokoscPola, bool_ pionyPoczatkowe=true)
bool_ WykonajRuch (WSPOLRZEDNE_PLANSZY zrodlo, WSPOLRZEDNE_PLANSZY cel, TURA gracz)
void Rysuj ()
void AnimujRuch (WSPOLRZEDNE_PLANSZY zrodlo, WSPOLRZEDNE_PLANSZY cel, TURA gracz)
WSPOLRZEDNE_EKRANOWE WspolrzedneEkranowe (WSPOLRZEDNE_PLANSZY wspolrzedne)
WSPOLRZEDNE_PLANSZY WspolrzednePlanszy (WSPOLRZEDNE_EKRANOWE wspolrzedne)
void UstawZaznaczenie (WSPOLRZEDNE_EKRANOWE wspolrzedne)
WSPOLRZEDNE_PLANSZY PobierzZaznaczenie ()
void UstawPodswietlenie (WSPOLRZEDNE_EKRANOWE wspolrzedne)
WSPOLRZEDNE_PLANSZY PobierzPodswietlenie ()
void Podswietlaj (bool_ stan)
void Zaznaczaj (bool_ stan)
bool_ StanZaznaczenia ()
std::pair
< WSPOLRZEDNE_EKRANOWE,
WSPOLRZEDNE_EKRANOWE
KrawedziePlanszy ()

Atrybuty publiczne

bool_ podpowiadaj

Opis szczegółowy

Klasa odpowiedzialna za wykonywanie ruchów na planszy (w tym kontrola poprawności). Przechowywany jest w niej wektor pola gry. Posiada także metodę rysującą


Dokumentacja funkcji składowych

std::pair< WSPOLRZEDNE_EKRANOWE, WSPOLRZEDNE_EKRANOWE > Plansza::KrawedziePlanszy (  ) 

Metoda zwraca pare wspolrzednych ekranowych: lewego gornego rogu planszy orz prawego dolnego rogu

Zwraca:
para wspolrzednych ekranowych
WSPOLRZEDNE_PLANSZY Plansza::PobierzPodswietlenie (  ) 

Akcesor

WSPOLRZEDNE_PLANSZY Plansza::PobierzZaznaczenie (  ) 

Akcesor

void Plansza::Rysuj (  ) 

Metoda rysująca planszę na ekranie

void Plansza::UstawPodswietlenie ( WSPOLRZEDNE_EKRANOWE  wspolrzedne  ) 

Akcesor

void Plansza::UstawZaznaczenie ( WSPOLRZEDNE_EKRANOWE  wspolrzedne  ) 

Akcesor

WSPOLRZEDNE_EKRANOWE Plansza::WspolrzedneEkranowe ( WSPOLRZEDNE_PLANSZY  wspolrzedne  ) 

Zamiana współrzędnych planszy na współrzędne ekranowe

WSPOLRZEDNE_PLANSZY Plansza::WspolrzednePlanszy ( WSPOLRZEDNE_EKRANOWE  wspolrzedne  ) 

Zamiana współrzędnych ekranowych na współrzędne planszy

bool_ Plansza::WykonajRuch ( WSPOLRZEDNE_PLANSZY  zrodlo,
WSPOLRZEDNE_PLANSZY  cel,
TURA  gracz 
) [virtual]

Wykonanie ruchu z punktu A do punktu B (jeśli to możliwe).

Zwraca:
Wyrażenie boolowskie określające czy udało się wykonać ruch
Parametry:
zrodlo Współrzędne źródłowe
cel Współrzędne docelowe
gracz Gracz wykonujący ruch

Reimplementowana z PlanszaWirtualna.


Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z plików:
 All Klasy Funkcje Zmienne

Wygenerowano przez  doxygen 1.6.2