#include <Plansza.h>
 
  
 | Metody publiczne | |
| void | GenerujPodpowiedzi (TURA gracz) | 
| Plansza (int rozmiarBokuPlanszy, int pozycjaXNaEkranie, int pozycjaYNaekranie, int szerokoscPola, bool_ pionyPoczatkowe=true) | |
| bool_ | WykonajRuch (WSPOLRZEDNE_PLANSZY zrodlo, WSPOLRZEDNE_PLANSZY cel, TURA gracz) | 
| void | Rysuj () | 
| void | AnimujRuch (WSPOLRZEDNE_PLANSZY zrodlo, WSPOLRZEDNE_PLANSZY cel, TURA gracz) | 
| WSPOLRZEDNE_EKRANOWE | WspolrzedneEkranowe (WSPOLRZEDNE_PLANSZY wspolrzedne) | 
| WSPOLRZEDNE_PLANSZY | WspolrzednePlanszy (WSPOLRZEDNE_EKRANOWE wspolrzedne) | 
| void | UstawZaznaczenie (WSPOLRZEDNE_EKRANOWE wspolrzedne) | 
| WSPOLRZEDNE_PLANSZY | PobierzZaznaczenie () | 
| void | UstawPodswietlenie (WSPOLRZEDNE_EKRANOWE wspolrzedne) | 
| WSPOLRZEDNE_PLANSZY | PobierzPodswietlenie () | 
| void | Podswietlaj (bool_ stan) | 
| void | Zaznaczaj (bool_ stan) | 
| bool_ | StanZaznaczenia () | 
| std::pair < WSPOLRZEDNE_EKRANOWE, WSPOLRZEDNE_EKRANOWE > | KrawedziePlanszy () | 
| Atrybuty publiczne | |
| bool_ | podpowiadaj | 
Klasa odpowiedzialna za wykonywanie ruchów na planszy (w tym kontrola poprawności). Przechowywany jest w niej wektor pola gry. Posiada także metodę rysującą
| std::pair< WSPOLRZEDNE_EKRANOWE, WSPOLRZEDNE_EKRANOWE > Plansza::KrawedziePlanszy | ( | ) | 
Metoda zwraca pare wspolrzednych ekranowych: lewego gornego rogu planszy orz prawego dolnego rogu
| WSPOLRZEDNE_PLANSZY Plansza::PobierzPodswietlenie | ( | ) | 
Akcesor
| WSPOLRZEDNE_PLANSZY Plansza::PobierzZaznaczenie | ( | ) | 
Akcesor
| void Plansza::Rysuj | ( | ) | 
Metoda rysująca planszę na ekranie
| void Plansza::UstawPodswietlenie | ( | WSPOLRZEDNE_EKRANOWE | wspolrzedne | ) | 
Akcesor
| void Plansza::UstawZaznaczenie | ( | WSPOLRZEDNE_EKRANOWE | wspolrzedne | ) | 
Akcesor
| WSPOLRZEDNE_EKRANOWE Plansza::WspolrzedneEkranowe | ( | WSPOLRZEDNE_PLANSZY | wspolrzedne | ) | 
Zamiana współrzędnych planszy na współrzędne ekranowe
| WSPOLRZEDNE_PLANSZY Plansza::WspolrzednePlanszy | ( | WSPOLRZEDNE_EKRANOWE | wspolrzedne | ) | 
Zamiana współrzędnych ekranowych na współrzędne planszy
| bool_ Plansza::WykonajRuch | ( | WSPOLRZEDNE_PLANSZY | zrodlo, | |
| WSPOLRZEDNE_PLANSZY | cel, | |||
| TURA | gracz | |||
| ) |  [virtual] | 
Wykonanie ruchu z punktu A do punktu B (jeśli to możliwe).
| zrodlo | Współrzędne źródłowe | |
| cel | Współrzędne docelowe | |
| gracz | Gracz wykonujący ruch | 
Reimplementowana z PlanszaWirtualna.
 1.6.2
 1.6.2