Dokumentacja klasy PlanszaWirtualna
#include <Plansza.h>
Lista wszystkich składowych.
Opis szczegółowy
Klasa odpowiedzialna za wykonywanie ruchów na planszy (w tym kontrola poprawności). Przechowywany jest w niej wektor pola gry. 
Dokumentacja funkcji składowych
      
        
          | int PlanszaWirtualna::IloscDostepnychRuchow | ( | TURA | gracz | ) |  | 
      
 
Metoda wyliczająca ilość dostępnych ruchów dla zadanego gracza 
- Zwraca:
- ilość możliwych ruchów 
- Parametry:
- 
  
    |  | gracz | Gracz którego ilośc ruchó jest obliczana |  
 
 
 
      
        
          | std::vector< POLE >::size_type PlanszaWirtualna::Indeks | ( | WSPOLRZEDNE_PLANSZY | wspolrzedne | ) |  [protected] | 
      
 
Metoda pozwalajaca uzyskac indeks dla danych wspolrzednych planszy 
 
 
      
        
          | int PlanszaWirtualna::PobierzRozmiarBokuPlanszy | ( |  | ) |  [inline] | 
      
 
 
Zwracanie zawartości wybranego pola 
 
 
Metoda dokonująca przejęcia przez gracza pionów wokół zadanego pola 
- Zwraca:
- ilość przejętych pionów 
 
 
Sprawdzenie możliwości wykonania ruchu (bez jego wykonania) 
- Zwraca:
- Wyrażenie boolowskie określające czy udało się wykonać ruch 
- Parametry:
- 
  
    |  | zrodlo | Współrzędne źródłowe |  |  | cel | Współrzędne docelowe |  |  | gracz | Gracz wykonujący ruch |  
 
 
 
Wykonanie ruchu z punktu A do punktu B (jeśli to możliwe). 
- Zwraca:
- Wyrażenie boolowskie określające czy udało się wykonać ruch 
- Parametry:
- 
  
    |  | zrodlo | Współrzędne źródłowe |  |  | cel | Współrzędne docelowe |  |  | gracz | Gracz wykonujący ruch |  
 
Reimplementowana w Plansza.
 
 
Dokumentacja atrybutów składowych
Wektor przechowujący informacje o planszy 
 
 
Długość boku kwadratowej planszy 
 
 
Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z plików: