Dokumentacja klasy PlanszaWirtualna
#include <Plansza.h>
Lista wszystkich składowych.
Opis szczegółowy
Klasa odpowiedzialna za wykonywanie ruchów na planszy (w tym kontrola poprawności). Przechowywany jest w niej wektor pola gry.
Dokumentacja funkcji składowych
int PlanszaWirtualna::IloscDostepnychRuchow |
( |
TURA |
gracz |
) |
|
Metoda wyliczająca ilość dostępnych ruchów dla zadanego gracza
- Zwraca:
- ilość możliwych ruchów
- Parametry:
-
| gracz | Gracz którego ilośc ruchó jest obliczana |
std::vector< POLE >::size_type PlanszaWirtualna::Indeks |
( |
WSPOLRZEDNE_PLANSZY |
wspolrzedne |
) |
[protected] |
Metoda pozwalajaca uzyskac indeks dla danych wspolrzednych planszy
int PlanszaWirtualna::PobierzRozmiarBokuPlanszy |
( |
|
) |
[inline] |
Zwracanie zawartości wybranego pola
Metoda dokonująca przejęcia przez gracza pionów wokół zadanego pola
- Zwraca:
- ilość przejętych pionów
Sprawdzenie możliwości wykonania ruchu (bez jego wykonania)
- Zwraca:
- Wyrażenie boolowskie określające czy udało się wykonać ruch
- Parametry:
-
| zrodlo | Współrzędne źródłowe |
| cel | Współrzędne docelowe |
| gracz | Gracz wykonujący ruch |
Wykonanie ruchu z punktu A do punktu B (jeśli to możliwe).
- Zwraca:
- Wyrażenie boolowskie określające czy udało się wykonać ruch
- Parametry:
-
| zrodlo | Współrzędne źródłowe |
| cel | Współrzędne docelowe |
| gracz | Gracz wykonujący ruch |
Reimplementowana w Plansza.
Dokumentacja atrybutów składowych
Wektor przechowujący informacje o planszy
Długość boku kwadratowej planszy
Dokumentacja dla tej klasy została wygenerowana z plików: