00001 #include "Deklaracje.h" 00002 #include "Plansza.h" 00003 #include "Gracz.h" 00004 class Gra 00005 { 00006 private: 00007 Gracz * gracz1; 00008 Gracz * gracz2; 00009 00010 Gracz * aktualnyGracz; 00011 00015 STAN * stanGry; 00019 TYP * typGry; 00020 int glebokosc; 00021 int algorytm; 00022 00023 00024 public: 00025 00026 Plansza * plansza; 00027 00028 Gra(STAN * stanGry,TYP *typGry, int rozmiarPlanszy, int glebokosc, TURA graczRozpoczynajacy, int algorytm, bool_ pionyPoczatkowe = true); 00029 ~Gra(); 00030 00031 void ZmienTure(){aktualnyGracz=aktualnyGracz==gracz1?gracz2:gracz1; aktualnyGracz->RozpocznijTure(); plansza->Zaznaczaj(false);}; 00032 00037 Gracz * AktualnyGracz(){return aktualnyGracz;}; 00038 };