00001 #include "Deklaracje.h"
00002 #include "Plansza.h"
00003 #include "Gracz.h"
00004 class Gra
00005 {
00006 private:
00007         Gracz * gracz1;
00008         Gracz * gracz2;
00009         
00010         Gracz * aktualnyGracz;
00011 
00015         STAN * stanGry;
00019         TYP * typGry;
00020         int glebokosc;
00021         int algorytm;
00022 
00023         
00024 public:
00025 
00026         Plansza * plansza;
00027         
00028         Gra(STAN * stanGry,TYP *typGry, int rozmiarPlanszy, int glebokosc, TURA graczRozpoczynajacy, int algorytm, bool_ pionyPoczatkowe = true);
00029         ~Gra();
00030         
00031         void ZmienTure(){aktualnyGracz=aktualnyGracz==gracz1?gracz2:gracz1; aktualnyGracz->RozpocznijTure(); plansza->Zaznaczaj(false);};
00032 
00037         Gracz * AktualnyGracz(){return aktualnyGracz;};
00038 };