Hello World! To oczywiście tylko zabawa. A to jest drugi akapit i można zobaczyć efekt działania. Hello World! To oczywiście

tylko zabawa.

A to jest drugi akapit i można zobaczyć efekt działania.

A to jest kolejny akapit i można zobaczyć efekt działania.

Czasami zależy nam na zmianie stopnia pisma. Lubie duze, wieksze oraz bardzo duze litery.

Odminą pochyłą składa się teminy definiowane, objaśniane lub tłumaczone.

Grzegorz ugotował knedle, rodzaj pulpetów z surowego \underline{mięsa} do lewa

środek

do prawa

nowy akapit

do lewa

środek

do prawa

Cudzysłowy pojawia się jeżeli je podwoimy ”BASIA”, pojedyńcze daja smieszny efekt ’BARBARA’.ńnn"

Efekt specjalny, jeżeli chcemy coś wyróznić w srodowisku, to wtedy środowisko

bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja

1. Taka lista:

• wyglada

– smiesznie.

2. Pamiętaj: Głupot nie stają się mądrościami, gdy się je wyliczy. Mądrości można elegancko zestawiać w wyliczeniach

Równanie (f(x)=2x) można zapisać:

f(x) = 2x

f(x) = 2x

Γ(γ) ≠ 1 → ∃h̄∀♡

z_{2} = x^{22} > 2^{2^{2}}

∑_{i=a}^{b} F (x)Δx ≈ ∫_{a}^{b} f(x)dx

bardzo ∑_{i=a}^{b} F (x)Δx ≈ ∫_{a}^{b} f(x)dx ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo ładna poezja bardzo

\frac{a + b}{c − d}

\sqrt[3]{\frac{a + b}{c − d}}

f′(x) = 2x ⇒ f(x) = x^{2} + C

\begin{matrix}1 & 22 & 3 \\ 99 & 5 & x^{2} \end{matrix}